Ez itt a Fogyókúrás Terápia 6 hetes programja. Magamnak dolgoztam ki, a saját bőrömön és főleg lelkemen keresztül tapasztaltam meg hatását. Segítségével már több, mint 20 kilót fogytam és végre megszabadultam az evéskényszeremtől.

Sikeres és tartós fogyásomat látva egyre többen kérték, hogy nekik is segítsek, így elővettem a naplómat, amibe a hiedelmeimet, gátjaimat, múltbéli fájdalmaimat kiírtam. Megnéztem mikor mit és hogyan csináltam, majd a tapasztalataimat felhasználva elindítottam első személyes és csoportos terápiáimat.


Ez a program ezekből a tapasztalatokból forr ki, formálódik, csiszolódik.Az már biztosan látszik, hogy az irány helyes a módszer jó. Egyre többen egyre többet fogynak a segítségével.


Ha úgy érzed készen állsz a változásra, ennek az iránytűnek a segítségével könnyebb lesz belevágni, és a helyes úton maradni. De rossz hírem van, dolgozni neked kell. Én abban tudok segíteni, hogy meglásd a buktatókat, amik eddig meggátolták a sikeres fogyásod, és hogy ki tudd végre kerülni azokat. 

A program 6 hetes, minden héten 4 lecke van, vannak, amiket ajánlott az adott napon végezni, és vannak kevésbé időhöz kötöttek. 
Az egyes leckéket úgy írtam meg, hogy egyedül is meg tudd oldani őket, de ha úgy érzed, elakadtál valamiben, szükséged lenne, a segítségemre, keress meg bátran!
A legfontosabb feladat, amit az egész program alatt végig kell csinálnod, a naplóírás. Eleinte, csak annyit kell leírnod, hogy mit, mikor és mennyit eszel. Minden falatot le kell jegyezned. Ezt később kiegészítjük az étkezéssel kapcsolatos gondolatokkal, érzelmekkel, hiedelmekkel is. Úgyhogy kérlek rendszeresíts egy füzetet, vagy tölts le a telefonodra egy erre alkalmas appot és kezd el írni mit eszel, aztán kezdhetjük a programot is.

A leckék között kettőt az elsőt és az utolsót érdemes fix napon végezni, hétfőn, illetve vasárnap. A hét másik két leckéjét pedig valamikor a hét folyamán, javaslom a kedd és csütörtök napokat, de természetesen ettől szabadon el lehet térni. Jó, ha két lecke között eltelik pár nap. Kell, hogy kicsit leülepedjenek az élmények, érzések, gondolatok. 

Kezdhetjük is!

1. HÉT:

1. lecke:
Hogy vagy most?  Nézz szembe magaddal!

2. lecke:
Milyen akarsz lenni?

3. lecke:
Hogyan éred ezt el? Szabályok. 

4. lecke:
Vasárnapi összegzés

 

2. HÉT

5. lecke:
Mérleg

6. lecke:
Szabályszegés

7. lecke:
Gátló hiedelmek

8. lecke:
Vasárnapi összegzés:

 

3. HÉT

9. lecke:
Minden hétfőn: mérleg és szabályok

10. lecke:
Tudatosíts! 

11. lecke:
Dolgozzunk az emlékekkel: Múlt

12. lecke:
Vasárnapi összegzés

 

4 HÉT

13. lecke:
Hétfő mérleg szabályok

14. lecke:
Vadászat a gátló hiedelmekre

15. lecke:
Lehetsz boldog! Engedélyek

16. lecke:
Vasárnapi összegzés

 

5. HÉT

17. lecke:
Minden hétfőn mérleg és szabályok

18. lecke:
Evés helyett

19. lecke:

Önérvényesítés

20. lecke:

Vasárnapi összegzés

 

6. HÉT

21. lecke:
Utolsó hét mérlegek és szabályok

22. lecke:
Áttekintés, mit tudtál meg magadról az elmúlt 6 hét alatt

23. lecke:
Mi lesz másképp: Semmi sem maradhat ezentúl ugyanúgy, mit fogsz változtatni?

24. lecke:
Utolsó vasárnap. Amire büszke lehetsz.

 

 

 

 

Szerző: Loarea  2014.04.28. 13:53 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurasterapia.blog.hu/api/trackback/id/tr716085612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása