Leskovics-Ortelli Andreaának hívnak, pszichológus és tanácsadó szakpszichológus diplomával rendelkezem.

 Gyermekeim születése után 25 kiló felesleg maradt rajtam, rájöttem, hogy senki nem segíthet, ha nem segítek magamon. Elindultam egy úton, kidolgoztam egy módszert. Azt csináltam amihez értek, segítettem feloldani a lelki gátakat. A sajátjaimat is.

A pszichológia két eltérő, mégis nagyon erősen összefonódó ága érdekelt igazán, az egyik az egészségpszichológia, a másik a krízis pszichológiája. A kettő ötvözetéből álmodtam meg és dolgoztam ki a Fogyókúrás Terápia módszert, melyet továbbra is folyamatosan fejlesztek és pontosítok.

 

 

Kapcsolat:

Leskovics-Ortelli Andrea tanácsadó szakpszichológus

tel: 30/68 00 698

e-mail: ortelliandrea@gmail.com

-->

Szerző: Loarea  2014.05.13. 13:39 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurasterapia.blog.hu/api/trackback/id/tr975913941
süti beállítások módosítása